0 Kč

SKILAND

Areál Ostružná, Penzion Petříkov - jsme členem AHRČR

Areál Skiland

Hodnocení

Byli jste u nás ubytovaní, měli firemní akci nebo jen jeli kolem a stavili se na jídlo v restauraci? Máte poznatek, o který se s námi chcete podělit? Budeme rádi za váš komentář. Přivítáme hodnocení kladné i záporné, protože jenom tak se můžeme zlepšovat v tom, co děláme. A my to chceme dělat dobře! Děkujeme.

Přidat komentář

Hlavní město České republiky

Přehled komentářů

  • Poděkování

    16.3.2017 20:47:07 | Jana

    Díky za příjemné dny ve Skilandu. Ubytování výborné, personál příjemný a vstřícný a jídlo božské. Protože jsem zde byli již podruhé, za zlepšení považujeme dostatečně předem zasílané informace, včetně objednání jídla, bowlingu apod.
    Jana, Víťa, Davídek, Anička, Jana

    Odpovědět

  • Ubytováni Petříkov-Skiland

    8.3.2017 17:24:23 | Martina

    Zařizovala jsem ubytování na jarní prázdniny pro 3 rodiny.Byli jsme všichni moc spokojeni,jak s ubytováním tak s jídlem.Pěkně zařízený penzion.určitě se sem někdy vrátíme. Navštívili jsme i restauraci v Ostružné a bowling. Vše perfektní,jídlo na 1 spokojenost.Děkujeme.

    Odpovědět

  • pochvala

    7.3.2017 19:09:38 | Pavel Dvorský

    Strávili jsme v hoteli Skiland krásné 3 dny. Líbil se nám pokoj, vlídnost a ochota personálu, blízkost restaurace, krásné okolí...děkujeme

    Odpovědět

  • Hodnocení Skiland Ostružná

    1.3.2017 17:59:45 | Drahomír Jindra

    Seriózní jednání, dobrá organizace ubytování a kvalita pokojů, dobrá kvalita jídel. Rezervy v organizaci stravování (malá kapacita jídelny, chaotická obsluha, ...) a hlavně: nešťastné propojení jídelny a herny (hluk, pobíhající děti až do patrové nástavby, komunikační trasy přes jídelnu, ...).

    Odpovědět

  • SKI Pension Petrikov - great place to stay!

    28.2.2017 12:03:52 | Marta - Klub Sulek

    We were impressed by the way Ski Pension petrikov is organized- it has absoulely everything a skier might want from a place to stay. A special room for the equipment, a dryer for boots, special cupboards for helmets. The rooms are cozy, spacious and the whole building is really clean and warm.
    Also the service is really helpfull :) and there are two pubs/restaurants around.
    I totally recommend!

    Odpovědět

  • Hromadné ubytování

    27.2.2017 14:51:23 | TJ

    Osobně jsem zde byl po třetí a s větší skupinou (48 lidí) po druhé. Ubytování bez připomínek - na úrovni více než dostatečné, teplo, čisto. Strava výborná, snídaně absolutně bez připomínek, oběd a večeře je lepší domluvit pro větší skupinu na konkrétní čas - pak problém není (střed s dalšími stravujícími a tím delší časy, přetížený personál). Závěrem - příští rok na shledanou!!!!!

    Odpovědět

  • Skvely pobyt

    27.2.2017 14:18:38 | Lenka

    Na stejná místa se obvykle nevracime, ale ubytování, strava, služby, personál a vše kolem nás přesvědčilo vrátit se do Ostruzne - penzion Skiland již potřetí!
    Dekujem za příjemnou dovolenou.

    Odpovědět

  • Restaurace

    26.2.2017 13:32:45 | Kamil

    Jezdím na Ostružnou už několik let ale letos co se týká obsluhy v restauraci skiland naprostá katastrofa. V restauraci 20 lidi a jídla se dočkáte po hodině! Zdůvodnění personálu Burger trvá než se udělá. I když se personál omlouvá nic to nemění na tom že si nejsou schopni zapamatovat jeenu jedinou objednávku, ať se týká jidna nebo pití protože pivo snad točí přímo v pivovaru když trvá půl hodiny než se k vám dostane. Tak k hodnocení ceny od minulého roku narostly o 50%, výběr jídla klesl o 70%,personál se zhoršil o 200%.
    Co dodat příští rok zvolím jinou restauraci.
    Skiland Ostružná prostě upadá a upadá.

    Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    • Re: Restaurace

      27.2.2017 16:18:43 | Lucie Dvořáková

      Dobrý den Kamile,
      Vaše objednávka trvala 30 minut a v každém jídelním lístku je uvedeno, že v sezóně se může příprava jídel prodloužit, což určitě jako několika letý zákazník jak píšete jistě víte. Vzhledem k tomu, že kolem Vás v jídelně sedlo 20 lidí, ale byla plná restaurace, což jste samozřejmě nemohl vidět, 30 minut čekací doba není taková hrůza.
      Co se týče cen, nezdražili jsem o 50%, pivo se zvedlo o 2,-Kč a jídla cca o 10,- Kč což k růstu cen potravin je celkem běžné. Výběr jídel je téměř stejný, ale pokud jste si u nás nevybral nás samozřejmě mrzí.
      Co dodat snad příště narazíte na restauraci, která splní veškeré Vaše nároky.
      S pozdravem
      Lucie Dvořáková - vedoucí provozu restaurace

      Odpovědět

  • hodnocení

    22.2.2017 21:22:08 | Josef

    bez výtek, vstřícné profesionální jednání.
    Děkujeme

    Odpovědět

  • Maximální spokojenost

    20.2.2017 21:16:28 | Jitka

    služby skvěle, personál vstřícný. ubytování pohodlné, prostorné, a čisté. Určitě doporučujeme. Jídlo vynikající ( zejména zelňačka, kterou prej varil pan majitel- velmi oceňujeme. byla skvělá.) Ostatní jídlo taky skvělé . pouze malá výhrada, jeden z kuchařů trošku víc solí, takže doporučujeme s ohledem na děti malinko ubrat :o))) A dále oceňujeme velmi tolerantní přístup obsluhy k malým dětem. Není to vždy a všude samozřejmostí. Určitě Vás zase někdy navštívíme.

    Odpovědět

  • Ubytování Skiland

    20.2.2017 19:23:52 | Ivana Píšťková

    S ubytováním i službami jsme byli velmi spokojeni, personál je ochotný a příjemný. Snídaně byly výborné. Doporučujeme!

    Odpovědět

  • Hodnocení

    20.2.2017 19:16:25 | Eva

    Ubytování a vybavení pokojů na úrovni. Personál příjemný a ochotný.
    Snídaně doplňované, což oceňuji.
    Mínus bylo neodhlučněný strop.
    Pobyt se nám celkově líbil.

    Odpovědět

  • Příjemný pobyt

    20.2.2017 18:11:16 | Jan

    S pobytem na tři noci jsme byli moc spokojeni, nádherné pokoje, bylo nám pořád horko i když jsme měli vypnuté topení :-)) Jídlo v restauraci bylo dobré, porce pro nás dostačující, někdy až moc velké :-) Personál v hotelu i restauraci také velmi příjemný. Pobyt zde určitě doporučujeme. Malá výtka snad jen k televizi, která nestíhá přehrávat programy v HD kvalitě, kterých tam byla většina :-)

    Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    • Re: Příjemný pobyt

      27.2.2017 13:36:18 | Martina Olejníková

      Děkujeme za váš podnět ohledně funkčnosti televizí. Prověříme a dáme do pořádku. Těšíme se na vás někdy v budoucnu.

      Za kolektiv Skilandu
      Martina Olejníková

      Odpovědět

  • Hodnocení

    20.2.2017 17:40:25 | Urbanová Dagmar

    S pobytem i službami jsme byli velmi spokojeni

    Odpovědět

  • SKI LAND

    20.2.2017 16:13:32 | Lenka Hráchová

    Ubytování parádní, hezké pokoje i koupelny, hodně úložného prostoru, společenská místnost s kuchyňkou, milý personál, můžeme jen doporučit.

    Odpovědět

  • Super

    20.2.2017 13:47:39 | Veronika Brázdová

    Nedá se nic vytknout.

    Odpovědět

  • Spokojenost

    15.2.2017 12:54:53 | Andrea Mullerová

    Ubytování výborné,vstřícnost na recepci, snídaně výborná.

    Odpovědět

  • spokojnosť

    15.2.2017 12:04:24 | rodinka

    Ubytovanie príjemné, čisté, "neošuntelé". Recepcia ústretová, milá. Strava v rámci polpenzie výborná, ochotný personál. Určite odporúčame.

    Odpovědět

  • Spokojenost

    15.2.2017 10:20:04 | Lenka

    V průbehu ledna jsem ve vasem ubytovacim zarizeni stravili 5dnu v hotelove casti. Ubytovani spokojenost, vecere v ramci poloponze- max spokojenost a velmi mile prekvapily, bajecne. Mame jen vyhradu ke snidanim, ve vsedni den tu pobyvala take skola na lyzarskem vycviku a snidane prvni den- znacne omezeny sortiment vyberu(pouze salam, syr, chleb), pouze instantni caj z varnice a temer vse zkonzumovano znacne hlucnymi studenty...znacny nepomer k cene pobytu...az na cilene ohrazeni jsme jiz dale meli prostrenou snidani na stole a bylo vse v nejlepsim poradku. Kdyby toto byla samozrejmost, byl by pobyt u vas zcela bezchybny.

    Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    • Re: Spokojenost

      15.2.2017 13:44:39 | Martina Olejníková

      Dobrý den paní Lenko,
      děkujeme za milá slova.
      Co se týká vaší výhrady ke snídaním, pravděpodobně došlo ke komunikačnímu šumu. Snídaně pro hosty ubytované v hotelu a apartmánech probíhá od 8:30, jelikož před tímto časem chodí na snídani škola a ta má, díky nižší ceně, také omezenější sortiment snídaně. Omlouváme se, pokud se vám informace o snídaních v 8:30 nedostala hned první den.

      Věříme, že i tak jste byli spokojeni.
      Martina Olejníková

      Odpovědět

  • Příjemný pobyt

    15.2.2017 8:04:27 | Martin

    Na začátku února jsme využili pobyt v rodinném apartmánu na 3 noci se snídaněmi. Pobyt byl příjmený, aparmán čistý a vybavený na dostatečném standardu tak, jak jsme zvklý i ze zahraničí. Apartmán mohu i přes vyšší cenu doporučit pro příjemný ordinný pobyt. Stejně tak snídaně byly v pořádku a na očekkávané úrovni. Zároveň bych rád vyzdvihnul příjemné chování, vystupování a velkou ochotu personálu na recepci. Personál restaurace byl také profesionální. Jediný větší nedostatek byl pro nás spíše organizačního rázu - nekuřácká část restaurace je 17:00 - 20:00 (doba večeří, což je logické) celá rezervována pro polopenze. Pokud se chce tedy ve Skilandu navečeřet někdo bez polopenze, musí využít kuřáckou část, které je často tak "zahulená", že v ní nevydrží ani dospělý nekuřák. Pro nás jako rodinu s ročním dítětem to už bylo opravdu zhola nemožné (popravdě přední část restaurace je "zatuchlá" kouřem i když v ní zrovna nikdo nekouří). Nebýt tohoto problému, byl by náš pobyt ještě lepší a restaurace by od nás utržila více peněz :-). Na druhou stranu už pro budoucí návštěvníky (a třeba i nás) další sezonu tento problém odpadne díky schválenému protikuřáckému zákonu.

    Odpovědět

  • Prodloužený víkend

    15.2.2017 7:13:22 | Jiří Zelenka

    Byli jsme v apartmánu na prodloužený víkend, ubytování nádherné, jídlo v restauraci dobré, ale menu v našem případě večeře mohly být teplejší, slevová karta nám byla k ničemu, na Ramzové neplatila, a když jsme ji chtěli využít při placení bowlingu, tak nám bylo řečeno, že se to musí hlásit dopředu, což trochu nechápu.

    Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    • Re: Prodloužený víkend

      15.2.2017 10:01:30 | Martina Olejníková

      Dobrý den pane Zelenko,
      děkujeme za kladné hodnocení ubytování a jídla. Mrzí nás, že jste nebyl spokojen s výhodami slevové karty Jeseníky RegionCard. O zapojení do slev rozhodují sami jednotliví podnikatelé, střediska a podniky a bohužel Ramzová zapojená není.
      Na našich webových stránkách je uvedeno, že sleva s kartou Jeseníky RegionCard na bowling platí v době od 10-16hod, vy jste měli rezervaci bowlingu od 17hod. I při nahlášení slevy předem by nebyla akceptována, jelikož neproběhla v době, kdy platí.
      Jen pro vysvětlení, jak funguje spouštění bowlingu – číšník zadává výši tarifu, za který hrajete (vyšší či nižší se slevou). Pokud tedy nahlásíte během hry nebo po skončení, že chcete uplatnit slevu, již nelze tarif změnit. Proto je třeba hlásit uplatnění slevy dopředu.

      Děkujeme za pochopení.

      Martina Olejníková

      Odpovědět

  • Kvalitní služby

    14.2.2017 23:00:19 | Michal

    Děkujeme za příjemně strávený týden. Velká pochvala do kuchyně! Obsluha stále milá i přestože tam byli každý den. Na recepci vše v pořádku. Jediné mínus je připojení k internetu, které opravdu nefunguje tak jak by mělo. Jiné ceny v jídelníčku na pokoji než v restauraci. Celkově hodnotíme velmi pozitivně!

    Odpovědět

  • Pobyt únor 2017

    14.2.2017 21:27:13 | Lucie Bialková

    Vše ok, ubytování, jídlo výborné, služby také.
    Ocenili jsme možnost snídaně na pokoj-děkujeme.

    Odpovědět

  • Pobyt luty 2017

    14.2.2017 21:00:42 | Monika

    Dziękujemy za gościnę.
    Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu, pokoje czyste, idealna lokalizacja.
    Bardzo smaczne jedzenie w restauracji.
    Jedynym słabszym punktem jest parking.
    Chętnie wrócimy do hotelu Skiland
    Polecimy znajomym.

    Odpovědět

  • pobyt

    14.2.2017 19:40:05 | Ivana Adámková

    Byly jsme spokojeni se vším - ubytování i jídlo i služby.

    Odpovědět

  • Skiland

    14.2.2017 15:38:44 | Laxi

    Byli jsme pouze na jednu noc a moc se všem líbilo. Ubytování hezké, čisté, milý personál, super jídla, dokonce nás ani nevyhodili, když jsme hráli na nástroje, které mají pověšené v restauraci. Jediné mínus bylo to, že se v restauraci s tak kvalitní kuchyní může kouřit, ale to jen do času :-)))
    Doporučujeme

    Odpovědět

  • Velmi milé

    14.2.2017 15:12:19 | Evelina

    Obsluha v recepci velmi milá a ochotná, pokoj čistý a uklizený, vše fungovalo bez problémů. Snídaně opulentní, nad očekávání velký výběr. Parkováni hned naproti z potokem. V noci klid. Snad jediný zápor jsou vysoké pelesti u dřevěných postelí, na které se usedá až téměř bolestivě. Trochu zamrzí, že se v restauraci s tak kvalitní kuchyní může kouřit. Vaří tam opravdu dobře.

    Odpovědět

  • Skiland

    14.2.2017 14:58:01 | RomanV

    Byly jsme ubytovaní v rodinném penzionu. Byly jsme jen jednu noc, ale výborné. Personál příjemný, ubytování jednoduché, ale čisté sociálky společné pro dva pokoje - super. Restaurace jednička z hvězdičkou. Jak večeře tak výborná nabídka na snídani.
    Děkujeme určitě se někdy vrátím třeba i s dětma.

    Odpovědět

  • Ostružná

    14.2.2017 14:37:25 | Ondřej

    Pobyt v rodinném apartmánu - čisto, nově opravené sociálky. Stropy papírové. Ovšem jídlo v restauraci výborné

    Odpovědět

  • Petříkov

    12.2.2017 4:24:00 | Aleš Klímek

    Pěkné a čisté ubytování a strava výborná.Vřele doporučuji. Určitě přijedeme znova.

    Odpovědět

  • Víkend v Ostružné

    10.2.2017 13:38:35 | Dagmar Holčáková

    Pozitivně hodnotím příjemné ubytování, perfektní služby na recepci, možnost ubytování s pejskem. Rezervy vidím v provozu restaurace.

    Odpovědět

  • Zimní dovolená

    8.2.2017 12:13:08 | Zdeněk Pavlíček

    Super moc se nám tam líbilo a možná bych vytkl jen jedno ten klavír v jídelně každý do toho mlátil jak chtěl nedalo se to poslouchat
    Děkuji a rad vás doporučím dál a rad se k vám vrátím Pěkny den přeji Pavlíček

    Odpovědět

  • Zimni dovolená

    7.2.2017 21:17:37 | Luboš Petrcka

    Strávili jsme s manželkou a synem pěkný tyden v hezkém prostředí s příjemným personálem .

    Odpovědět

  • penzion Skiland Petříkov

    7.2.2017 17:54:04 | Richard Flasar

    vysoce hodnotím služby poskytované personálem penzionu, včetně vyřízení nestandardního doobjednání topinek v páteční večer a jejich dovoz na penzion

    Odpovědět

  • Skiland

    7.2.2017 17:42:16 | Svoboda Petr

    Jezdíme pravidelně lyžovat na Ramzovou,Skiland navštěvujeme pro vynikající restauraci a skvělou obsluhul,nyní jsme vyzkoušeli i ubytování a opět perfektní,s velmi sympatickou a profesionální paní recepční.Děkujeme,příště opět Skiland,zdraví rodina Svobodova.

    Odpovědět

  • Areál SKILAND Ostružná

    9.1.2017 12:03:54 | Josef Petřek

    Zdravím HORSKÝ HOLEL SKILAND,
    prima ubytování s velmi výbornou snídaní a pestrým jidelničkem.Stylový interiér restaurace pro veškeré party a oslavy..Vždy zaujme a potěší každého návštěvníka...Všem doporučuji...
    Nadále budu využívat služeb HORSKÉHO HOTELU SKLILAND..Ať se všem daří...Josef Petřek - FOTOATELIÉR -

    Odpovědět

  • Soustředění dětí společenské tance

    6.1.2017 22:36:11 | Jaroslav Kavický

    Děkujeme, bylo to SUPER. Vaše tělocvična, kterou jste nám dali v ceně pobytu k dispozici po celou dobu, nám absolutně vyhovovala, ale i vše ostatní bylo v pohodě. V dubnu jme u Vás znovu.


    Odpovědět

  • Skiland bunka Petrikov

    6.1.2017 18:48:19 | Jarda Svoboda

    Kvituji seriozni a slusné jednání paní provozní, pri zjistení drobných nedostaků v ubytovaní bylo vše promptně napraveno, škoda, že se platí i za nevyužitá lůžka, krásná příroda, milý personal, diky.

    Odpovědět

  • Skvělé až famózní

    5.1.2017 13:50:53 | Petra Hečková

    Děkujeme za nadstandardní silvestrovský pobyt, úžasný servis, jídlo, čistotu, profesionalitu, hlavně obsluhujících v restauraci, která se často měnila v dětské peklo :-) Jediné z čeho mám obavu, že až budeme příště chtít zase přijet, budete mít plno :-) Jen tak dál a díky!!!!

    Odpovědět

  • Hodnocení

    4.1.2017 16:43:30 | Roman

    Děkujeme za krásný pobýt u vás na hotelu už jsme tady po čtvrté a musím říct že to je vše perfektní hlavně bych chtěl poděkovat obsluze mají se co ohánět a ještě přibyl kávovar v kuchyňce no prostě supr v létě urcite přijedeme znovu děkujeme Adamusovi

    Odpovědět

  • About advertisement on your website

    16.12.2016 1:30:16 | MaryMJ

    Hello! My name is MaryMarkova, our compane need to advertise on your website. What is your prices? Thank you. Best regards, Mary.

    Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    • Re: About advertisement on your website

      16.12.2016 8:22:20 | Martina Olejníková

      Hello, please get in touch with us via our e-mail: skiland@skiland.cz.

      With regards,
      Martina

      Odpovědět

  • Jeseníky SKILAND

    7.11.2016 12:33:14 | Daniel Kozel

    Vřele doporučujeme, maximální spokojenost nabízených služeb a vstřícného personálu.
    Určitě se zase rádi zastavíme na relax ve SKILANDU !

    Odpovědět

  • Spokojenost

    3.11.2016 16:18:45 | Radka Píšťková

    Areál SKILAND jsme navštívili v průběhu posledních 11 let již několikrát a při každém příjezdu objevíme, že bylo vybudováno něco nového, lepšího. Budeme se těšit na další návštěvu.
    Jen k polopenzi: velmi chválíme bohaté a chutné snídaně, zatímco večeře sice byly rovněž chutné, nicméně nejen pro naše malé děti příliš slané a někdy i kořeněné (vždyť přisolit a přikořenit si může každý sám).

    Odpovědět

  • Příjemný pobyt

    2.11.2016 19:43:05 | Pauleová Miluše

    V hotelu Skiland se nám líbilo.
    Příjemný, útulný a čistý pokoj, vstřícný a ochotný personál. Pokud to vyjde, přijedeme znovu.

    Odpovědět

  • Hodnocení ubytování

    2.11.2016 10:44:26 | Ing. Karel Bláha

    S ubytováním jsme byli spokojeni. Chápeme, že není výtah. Jen jsme netušili, že budeme ubytování v nejvyšším patře. Jen připomínka - koupili jsme si lístky na skupinu Fleret, ale musíme říct, že organizace je naprosto nevyhovující. Nejsou místa k sezení nebo jen vyhrazená. Nikdo nám nesdělil že bychom měli přijít o 2 hodiny dopředu. Ostatní diváci stojí uprostřed parketu po celou dobu koncertu a není vůbec vidět. Domnívali jsme se, že by hoteloví hosté mohli mít vstupenky k sezení. Nebo alespoň nějakou rezervaci předem. Nevím zda byl prováděn úklid ale za celou dobu nebyly vysypány koše.

    Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    • Re: Hodnocení ubytování

      3.11.2016 6:58:26 | Martina Olejníková

      Dobrý den pane Bláho,
      mrzí nás, že jste s vaším pobytem nebyl plně spokojen. Co se týká pravidelného úklidu, paní pokojská již byla upozorněna na nedostatek a věříme, že se tato situace již nebude opakovat. Za situaci se velmi omlouváme.
      Koncert Fleretů nebyl nikde prezentován jako koncert, kde lze rezervovat místa k sezení. Rezervace se vztahovala pouze na vstup, jelikož sál je omezen kapacitou osob. Židle po okrajích sálu měly sloužit jako místa ke krátkému odpočinku, nebyly vyhrazeny pro ty, kdo přijdou dříve ani nebyly pro nikoho rezervovány. Skupina měla navíc od 19 hod zvukovou zkoušku a vstup byl povolen od 19:45. Restaurace byla od 19:00h. uzavřena, takže vstup o dvě hodiny dříve nebyl možný.

      Za kolektiv Skilandu
      Martina Olejníková

      Odpovědět

  • Pobyt na 3 dny

    27.10.2016 9:24:50 | Yveta Běhalíková

    Děkujeme za příjemný pobyt na Vašem hotelu. I když nám počasí nepřálo, přesto díky hezkému a čistému ubytování a velmi milé vstřícnosti paní recepční jsme byli nadmíru spokojeni. Také strava byla opravdu výborná a obsluhující personál milý a ochotný. Ještě jednou děkujeme a všem doporučujeme! I my určitě opět rádi přijedeme.

    Odpovědět

  • poděkování za odborové rekreace

    20.9.2016 12:31:53 | Vladimíra Řehořová

    Dobrý den,
    chtěla jsem tím to poděkovat za skvělou spolupráci v letošním roce. Dále Vám sdělit, že několik našich rekreantu s kterými jsem hovořila, byli nadšeni Vaším hotelem. Pochvalné reakce byli hlavně na jídlo (máte skvělého kuchaře)a dále na personál, ubytování, konkrétně na příjemné vystupování zaměstnanců, jejich vstřícnost a i když byl plný hotel, tak vždy byli laskaví a snažili se vyhovět požadavkům rekreantů k jejich spokojenosti.

    Odpovědět

  • DOVOLENÁ

    21.8.2016 15:51:24 | Monika Mondová

    Již od začátku byl personál, ať na recepci nebo v restauraci velmi ochotný a milý. Pokoj byl krásně vyřešený prostorově a krásně čistý a uklizený. Jídlo bylo po celý týden výborné. V restauraci rádi vyjdou vstříc, pokud něco potřebujete. Okolí hotelu se nám moc líbilo. Rádi se sem opět vrátíme :-)

    Odpovědět

  • Pobyt na 4 dny

    16.8.2016 9:48:19 | Zuzana Vencovská

    Areál Skiladnu nádherně upravený. Pokoje prostorné , čisté a hlavně útulné... Překvapivě příjemná snídaně formou švédských stolů, kde si na své přijde každý..... Krásné vyžití pro děti v areálu Skilandu. Doporučuji pro rodiny s dětmi......, ale 4 dny jsou málo, v této oblasti...
    100% spokojenost

    Odpovědět

  • Pobyt Skiland 2016

    12.8.2016 9:00:31 | Miroslav Novosad

    Pobyt na Skilandu pro dva dospělé s dětmi je úplně ideální. Velmi příjemné bydlení, výborná kuchyně. Areál Skilandu nabízí možnosti zábavy pro děti i dospělé. Blízkost železniční tratě a nádražíčka, což významně rozšiřuje možnosti výletů. (Letos byla trať bohužel v rekonstrukci.) Kdo miluje hory ( a Jeseníky zvláště) rád se vrací.

    Odpovědět

inPage.cz - webové stránky, doména a webhosting snadno.